Algemene voorwaarden trimsalon Annefleur

Prijsopgaaf

  • Opgegeven prijzen zijn vrijblijvend en indicatief;
  • Voor de behandeling van overmatig veel klitten kunnen extra kosten in rekening worden gebracht;
  • Voor de behandeling van vlooien kunnen extra (schoonmaak) kosten in rekening worden gebracht;
  • Alle opgegeven prijzen zijn inclusief BTW.

Levering van goederen en diensten.

  • De levering van onze dienstverlening vindt uitsluitend plaats in de trimsalon aan de baksteen 67 te Dronten;
  • Alle behandelingen vinden plaats op basis van een vooraf afgesproken behandelmoment en tijdstip (behandelafspraak).
  • Zodra een behandelafspraak aan u is bevestigd is er sprake van een overeenkomst.
  • Wilt u een behandelafspraak afzeggen dan dient u dit minimaal 24 uur voor het overeengekomen behandelmoment te doen.
  • Indien u niet komt opdagen op het overeengekomen behandelmoment en heeft u niet afgezegd, dan kunnen we u hiervoor een geldbedrag van €50 euro rekening brengen.
  • Het risico van het vervoer van uw huisdieren is ten aller tijden voor u, de eigenaar van de hond.

Overmacht. 

  • In geval van overmacht wordt de uitvoering van de overeenkomst opgeschort.
  • In geval er langer dan 14 dagen sprake is van overmacht zal de overeenkomst automatisch worden ontbonden.
  • Er is sprake van overmacht in het geval van ziekte van de trimmer of om welke reden dan ook we niet instaat zijn om de nodige goederen en of diensten te leveren op het overeengekomen moment te leveren.
  • Trimsalon Annefleur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade.

Aansprakelijkheid.

  • Trimsalon Annefleur of de daar werkzame personen kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor enigerlei schade, in welke vorm dan ook, die niet direct in verband kan worden gebracht met de geleverde dienstverlening.
  • Alle aansprakelijkheid is ten allen tijden beperkt tot een vergoeding van de door een dierenarts in rekening gebrachte kosten tot maximaal 3 keer de waarde van de afgenomen behandeling.
  • Bij onherstelbare schade, respectievelijk verloren gaan van het dier is de eigenaar/houder van de trimsalon ten hoogste aansprakelijk voor de aanschafwaarde van het verloren gegane dier, behoudens dwingend rechterlijke bepalingen.

Klachten.

  • Klachten dienen altijd binnen 48 uur te worden gemeld bij de eigenaresse van Trimsalon Annefleur;
  • Per klacht zal gekeken worden naar een passende oplossing;

Betaling.

  • Tenzij anders is overeengekomen dienen de verschuldigde bedragen na levering door u voldaan te worden;
  • Betaling dient nadrukkelijk via pin plaats te vinden;
  • U ontvangt van ons een factuur indien sprake is van een niet nagekomen en niet tijdig afgemelde behandelafspraak.
  • U ontvangt altijd een digitale (email) pin bon nadat de betaling door u is voldaan.

Privacyverklaring

  • Trimsalon Annefleur is gevestigd aan de baksteen 67 te Dronten Flevoland;
  • Trimsalon Annefleur is ingeschreven onder Kamer van Koophandel nummer:

Persoonsgegevens

  • Wij verwerken de persoonsgegevens die u met ons deelt wanneer u gebruik maakt van onze dienstverlening;
  • Voor het maken van een behandelafspraak en het verwerken van uw betaling verzamelen wij uw naam, telefoonnummer, emailadres en gegevens van uw huisdier.
  • Deze gegevens gebruiken wij om een behandeldossier bij te houden van uw huisdier, de behandelingen en bijzonderheden;
  • Wanneer u een digitale pinbon wenst te ontvangen verzoeken wij u uw emailadres na betaling te delen met Izettle voor het versturen van de pinbon. U verstrekt deze gegevens zelf, waarbij het invoeren ervan gezien wordt als uw toestemming om uw email te verwerken met als doel uw pinbon te verzenden.
Scroll to Top